Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Torsdag 20/10

Av Ellen Elin - 20 oktober 2011 17:12

Heej! :)

Torsdag idag då ^^

Sitter i soffan o slöar...

Ska snart fika lite, ska ladda upp bilder på Fb åt Mickan med

Ska se om jag kanske kan sova hos Mickan med Ellen på Lördag oxå. (:

Imorn kanske jag o Ellen ska fota Ida T lite..

Igår red jag Phu, det gick bra men blev sjukt besviken på att jag inte

fick Molly :((((

Iaf så kmr jag förmodligen få rida henne några gånger nu fram över (Molly alltså) :)

Känner inte lika stor lust att rida mer, vill hellre ha egen häst då. :(

Det spelar inte så stor roll, men iaf

Får se om jag kke kan vara med i blåbärshoppningen på höstlovet med Molly, men det beror på (:




//Elin

 
 
Ingen bild

Ida

20 oktober 2011 17:32

tkr de gick jättebra för dig och Phu ju :))))))))

Ellen Elin

20 oktober 2011 18:42

Tack :)
Men det var ingen rolig lektion för det.. :/
Fick ju inte den häst jag ville ha :(

 
Ingen bild

Anonym

20 oktober 2011 19:54

Jag tycker det är dummt!
Inte för att vara dum men, det är inte så kul att du skriver så mkt om henne och tkr det är dummt att skriva "annars vill jag inte rida" och dessutom måste du ju acseptera(stav) att andra också rider henne och gillar... :/

Ellen Elin

20 oktober 2011 20:23

Det är bara vad jag tkr, ta inte åt dig det! :/
Jag har gillat Molly ända sen första gången jag red henne, och så är det bara..
Jag skriver ju bara att jag tkr om henne, samma sak om du kanske gillar ett djur som någon annan oxå gillar, bara för det ska alltså inte du få skriva något om den??
Och jag kanske slutar rida för jag börjat tröttna på ridskolan, inte själva hästarna eller så utan det att det e inte roligt att rida lektioner hela tiden, jag vill rida hur jag vill och bestämma själv..
Men jaja, strunt samma...
Jag får iaf skriva hur mkt som helst om Molly lika som du får skriva om det djur du kmr om! :p

 
Ingen bild

Tycker anonym har rätt

21 oktober 2011 14:16

tycker det är onödigt och uppmärksamhets sökande att skriva så. om du inte trivs på ridskolan så sluta då? du behöver inte skriva om och om igen att du har tröttnat, det är bara att sluta thats it ?
och du vet inte om du har haft henne som favorit längst i din ridgrupp? kanske finns andra som hade henne som det innan du började där. är så omoget att KRÄVA att du ska ha "din" favorithäst. Man lär sig mer om man har olika hästar. Du tror väl inte att det ska vara du och Miss Molly hela livet? Ellen tycker oxå om molly vad jag har förstått och hon gnäller inte över att hon får nån annnan.
så sluta upp med att bete dig sådär och kräva att JUST DU ska få ha vem du vill .

Ellen Elin

21 oktober 2011 18:41

Jag tycker det är dåligt att du ens lägger dig i..
Och fegt att inte skriva sitt namn!
Jag har skrivit EN gång att jag inte trivs där LIKA mycket! -.- Inte flera gånger, och ja Ellen tycker om Molly. Det stör inte mig, och sen skrev jag faktiskt efter att det inte spelade någon roll om det där med favorit häst grejen.. :/ Jag gör som jag vill, om jag vill rida en häst så vill jag det :/ Inget du kan göra något åt, desutom skriver jag vad jag vill om Molly m.m Sen så kanske jag inte trivs på någon av dom andra hästarna! Så är det helt enkelt!! Eller har du/ni lixom sjukt svårt att fatta det eller? Verkar som det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Elin - 20 december 2011 23:17

Tjena igen! Det var ett tag sedan nu va? ;) Jag har så tråkigt denna Tisdag kväll, fast nu är det förstår jullov så lite glad är man allt. Jag och Ellen finns som sagt på varsina bloggar nu :) Jag på: http://mediaphoto.webblogg.se/ medi...

Av Ellen Elin - 15 november 2011 19:26

hejhej! Just nu har elin och jag egna bloggar vi känner att det är skönast att göra så :) Elin finns nu på --> http://nikon.devote.se/ och jag på --> http://hobbyphoto.devote.se/   Tavk för ett tag att ni är så fina och besöker :) ...

Av Ellen Elin - 5 november 2011 19:10

Hej! Ni blir säkert besvikna, men ni kan inte alltid få som ni vill. Jag orkar helt enkelt inte med att sitta och ladda upp en massa bilder åt er!! :( Jag hade tänkt ladda upp lite bilder från igår på tävlingen, men jag orkar inte. Jag satt h...

Av Ellen Elin - 5 november 2011 15:07


  http://alice--blogg.bloggplatsen.se/ KOlla in denna tjejs blogg! ...

Av Ellen Elin - 5 november 2011 14:41

Chacha!   Sitter här på en kudde medans mickan plattar håret (på sig själv) Har precis ätit lite pannkakor. Vi vaknade vid 8 fäör mickan hade satt alarm då men vi somna om och vaknade kl 10 ist sen åt vi frukost. Stack till mormor för att s...

♥ Presentation ♥


Hejhej och Välkommen till våran fotoblogg!
Har kommer vi ha endel foton vi fotar allt från små djur till vänner osv.
Hoppas ni vill läsa bloggen :)

♥ Ellen ♥

  Jag är en tjej på 12år :P

Älskar att fotografera, rida och hålla på med mina djur :)

Jag har 2kaniner, en hund och min mamma har 2hästar Speedy och Julle :)

Just nu fotar jag med en vanlig kamera, men ska evt. köpa in en system till 2012 :P

Men min fritid består av data, fota och läxxor :)

Men jag gör allt jag kan för att fota och fixa headers! :)

♥ Elin ♥

  

Hej! Jag heter Elin & är en glad 12 årig tjej. Jag älskar hästar och har två katter som heter Maysan och Mimmi. Jag älskar såklart att fotografera. (: Jag äger en Nikon D3100 med objektivet 18-55mm. Jag sparar till ett 55-200 ^^ Iaf så bor jag med min familj som består av min mamma, pappa och lille bror Anton som är 10år. Jag går i skolan som vanligt men hatar det xd Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Jag är mest med Ellen och när vi är så fotar vi nästan hela tiden (: Båda två har ett enormt foto intresse. Och när vi inte fotar så rider vi. :)

  

♥ Fråga oss ♥

0 besvarade frågor

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥ Sök i bloggen ♥

♥Senaste inläggen ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Länkar ♥

♥ RSS ♥

♥ Besöksstatistik ♥

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards