Alla inlägg under september 2011

Av Ellen Elin - 30 september 2011 21:01

Hejj!

Sitter i soffan här hemma hos ellen just nu.

Vi tittar på idol ;)

Men iaf så har vi varit med kaninerna och fotat och sånt idag.

Men vi gick ju till 12 idag bara, så hade bara 2 lektioner idag ;D

Men imorn ska vi rida Speedy killen ^^ ♥

Men när idol är slut så blire att titta på Stallkompisar 10 ;)

Får se vad vi hittar på efter det.. x)

Men jaja, vi bloggar mer imorn!

Lite bilder:


                   

Av Ellen Elin - 30 september 2011 06:53

Heej!

Har inte suttit vid datorn så mycket dom senaste dagarna.

I onsdags så var det ju ridning, jag gick till 10 i 3 i skolan, sen runt 5 åkte jag till stallet :)

Jag fick Molly, vi hoppade först studs på 2 hinder, sen fick vi hoppa med 3 & slutligen 4 :)

Efter det så hoppade vi en liten bana, banan kan ni se på Ellens blogg http://ryttareduvet.bloggplatsen.se/

Iaf så gick det super bra med Molly, men på slutet när vi stog still till alla hade hoppat så var hon lite orolig...

När jag kom in med henne i boxen så började hon klia sig i manen..

Då förstog vi att hon hade exem i manen.. :( Stackars gumman <33

Natalie smörjde in henne med något x)

Men iaf så ska vi hoppa terräng hinder nästa vecka om det blir bra väder :D

Ska ha Molly igen då <33 <33

Igår så tog vi upp stor båtarna ;)

Bilder kommer senare, idag så slutar jag efter lunch..

Jag ska sova hos Ellen ikväll :)

Måste tjata på pappa att han ska skjutsa mig till Mickan på söndag oxå x) <3 <3

Men iaf så har ellen o jag bestämt att vi ska (så fort vi vaknar imorn) cykla ut på vänd planen imorn på morgonen och fota xD vet att vi kke är lite crazyy! ;D

Men nu börjar det snart bli dax att gå till bussen.

Bloggar mer ikväll^^

Bilder & video kommer även då sedan ridningen och igår när vi tog upp båtarna. :D


//Elin

Av Ellen Elin - 28 september 2011 07:00

Som ni ser så har Ellen fixat en ny underbar header hit!! :)) <3

Visst blev den bra?

Och just det, nu håller jag på att spara till detta objektiv: http://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/objektiv-nikon/Nikon-AF-SDX55-2004-56GEDVR/115871.4570/ Det kostar lite, har endast 500 kr just nu, så får spara ett tag. :)


//Elin

Av Ellen Elin - 28 september 2011 06:54

God morgon!

Idag är det Onsdag, alltså ridning! <33

Ska rida Molly idag, får se hur det går.

Har itne hoppat eller ridit henne sen ridlägret :)

Men iaf så ska jag snart till skolan, vi går till klockan 3 tror jag!

Vill att det ska bli fredag x)

Ska sova hos Ellen då, sen på söndag om pappa vill skjutsa ska jag vara med Mickan <3

*gäsp* hehe, trött :(

Det borde vara förbjudet att vara så trött som jag...


  Jag & Speedy grabben ;))


//Elin

Av Ellen Elin - 27 september 2011 15:43

Haha, heej! :D

Sitter & väntar på att bilderna från idag o i söndags ska laddas upp på ellens dator... :)

Men nu ska ellen o jag äta nudlar ^^ hehe

När vi var på väg hem från mig så hörde ellen (och såg) en kattunge! :D

och ellen  gjorde världens dåligaste nudlar, säger hon ;)

Men dom var goda x) :D

Men iaf så fotade ellen kattungen lite, så bilder oich så kommer snart! :p

Och vi ska åka och titta till den igens en. hehe :)

men som sagt kommer en massa bilder senare...



//Elin

Av Ellen Elin - 26 september 2011 19:59

Heeej!

Här kommer en massa bilder sen Ellen o jag red igår :D


                                                                         

   

Av Ellen Elin - 26 september 2011 17:01

Hejhej!


Ikväll elr snart ska jag göra en ny header kul va?


Kommentera!


//EB

Av Ellen Elin - 26 september 2011 07:19

hejhej!

Kmr bilder senare när jag och elin slutat skolan tänkte göra en ny header då ocksåska göra en på min också :)


BYe


EB

♥ Presentation ♥


Hejhej och Välkommen till våran fotoblogg!
Har kommer vi ha endel foton vi fotar allt från små djur till vänner osv.
Hoppas ni vill läsa bloggen :)

♥ Ellen ♥

  Jag är en tjej på 12år :P

Älskar att fotografera, rida och hålla på med mina djur :)

Jag har 2kaniner, en hund och min mamma har 2hästar Speedy och Julle :)

Just nu fotar jag med en vanlig kamera, men ska evt. köpa in en system till 2012 :P

Men min fritid består av data, fota och läxxor :)

Men jag gör allt jag kan för att fota och fixa headers! :)

♥ Elin ♥

  

Hej! Jag heter Elin & är en glad 12 årig tjej. Jag älskar hästar och har två katter som heter Maysan och Mimmi. Jag älskar såklart att fotografera. (: Jag äger en Nikon D3100 med objektivet 18-55mm. Jag sparar till ett 55-200 ^^ Iaf så bor jag med min familj som består av min mamma, pappa och lille bror Anton som är 10år. Jag går i skolan som vanligt men hatar det xd Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Jag är mest med Ellen och när vi är så fotar vi nästan hela tiden (: Båda två har ett enormt foto intresse. Och när vi inte fotar så rider vi. :)

  

♥ Fråga oss ♥

0 besvarade frågor

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

♥ Sök i bloggen ♥

♥Senaste inläggen ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Länkar ♥

♥ RSS ♥

♥ Besöksstatistik ♥

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards