Alla inlägg under oktober 2011

Av Ellen Elin - 31 oktober 2011 19:17

Godkväll på er! :)

Har suttit och gjort lite allt möjligt i photoshop nu ^^

Har haft sjukt tråkigt, så här kommer lite bilder om vad jag har gjort xd


 

Det blev bara denna bild?! :o

För den andra krånglar när jag ska ladda upp den :/

Imorn blire att åka till valbo med Ellen :)

Får se vad man hittar där då ^^


//Elin

Av Ellen Elin - 31 oktober 2011 16:30

Hejhej!


Vi har haft väldigt dälig uppdatering här, men nu ska vi skärpa oss :P

Header ska jag göra på fre/lör :)

___________________________________________________________________________________________

Men idag vakna jag halv 8-8 ngn gång satt mig isoffan, sen åt frukost klädde på miig :)

Sen ut och fixa till kaninerna, bort med stora jävla skithögen, täcka igen hål, mocka, flytta hagen buren, och diska skålarna :P

haha vi har galler till tak för att dom rymmer , och brädan jag skulle flytta ramla rätt på en plast burk så delar bara flööög XXXD

Hehe sen har jag pratat med BÄSTAVÄN på fb, osv :)


Men det kmr bilder och så nu, ska äta snart också :P

            

Svarta tights/leggings- kmr ej ihåg

Svart linne- gina

Rosa linne - hööks :)

                 

Av Ellen Elin - 31 oktober 2011 16:10

Hejsan!

Nu är det så att vi ska lotta ut en header till någon som äger en aktiv blogg! (:

För att anmäla sig så ska man bara kommentera sin blogg adress & mail adressen.. :)

Jag skriver upp bloggarna på en lapp & och drar en vinnare som jag sedan mailar :p

Ni måste själva skicka bilder till mig för att ni ska kunna få headern, då jag inte vill

använda mina egna bilder till den :P


Såhär kommer den se ut, bara det att jag byter bilder:


 

Av Ellen Elin - 31 oktober 2011 14:15

Hej hej! (:


Lördag:

Vi kom ombord på båten runt 20 över 3, vi gick till hytten och lämnade väskorna,

sen så gick vi runt lite och tittade (;

Iaf så byter vi om när vi kmr tbx till hytten, runt 6 tiden så

öppnade buffén så då åt vi.

Goott! :D

Sen spelade vi lite och drack drinkar :DD

Under hela kvällen så drack jag 3 drinkar xDD

Runt halv 1 så la vi oss.


Söndag:


Vi vaknar runt 8 tiden, båten hade fortfarande inte lagt till i hamn än då ;)

Vi åt frukost, jag o Anton åt små sockrade munkar och vatten melon ;D hahah

Sen gick vi iland i finland och fikade m.m ^^

Orkar inte skriva allt, ska ju bjuda på lite bilder oxå!!


Idag:


Idag vaknade vi någon gång :p

Vi åt frukost som vanligt, åt sockrade munkar och vatten melon igen :)

Sen packade vi lite, runt 10 över 10 kom vi fram till bussen och kunde sätta oss ^^

Nu sitter jag här och har nyss ätit ;)



 


  Svarta legings


  Rosa tröja med svart (tunn) kofta ;)


 



  Min drink ;D


  Mås :p hehe


  gillar bilden ;)


 

   Gillar INTE kyrkor -.- usch!!


 

Av Ellen Elin - 30 oktober 2011 18:53

Hejsan :)

Har vart hos farmor nu ihelgen :P

Igår kom jag till farmor 12, sen kom ronja och siv, åt mat sen pratade vi om londonresan vi åker 16april kmr hem 20april bara 4dagar att gå runt där vela en vecka ja :P

Sen åt vi kladdkaka och så, dom åkte hem vi greja lite sen följde jag med farmor ut och gå :)

så fixa vi lite mat och gick till Ica och köpte godis :P

Sen myste vi lite i soffan :)

Imorse vaknade jag kl. 9 när man klev upp kände man lukten av ny bakta bullar mums...

Sen åkte vi till kusinerna i valbo, och fika :P

Sedan åkte vi till köpis, kolla på höstskor

Men köpte ett par vinter skor ist :P

Sen åkte vi hem gjorde pizza åt sen åkte vi hem till mee och farmor till söderhamn :)

Nu har jag duschat osv,

pussat på poysen :)

snart ska jag åta lite mati :))

Har ju höstlov nu jue :))))


         

lila tröja

svarta tights - hm elr lindex

           

svarta fodrade skor

 

Stackars lilla söta hund jag har :)     

Poyysen <33

  

Poys tass :/

  

så sov jag hos farmor :)

  

miin :)

  

farmors

  

farmors pizza

  

Min pizza

 

Vatten :P

 

Av Ellen Elin - 28 oktober 2011 20:56

Godkväll på er! :D

Klockan är 20:56 och jag börjar konstigt nog redan bli trött x)

Vart med Ellen sen halv 2 ungefär, hon åkte hem runt halv 8 ;D

Men iaf så har jag tonat håret rött nu :)

Tycker det blev riktigt bra ;)

Här kommer en liten bild på håret ^^


  Här är håret lite blött, så det är mörkare på vissa ställen :p



 

Av Ellen Elin - 28 oktober 2011 20:51

Hejhej!


Ida var det skola till halv 12 :P

Fett nice och ha höstlov sen också :P

Fick skjuts av Elin hem :)

Sen åt jag nudlar satt här en stund stack till Elin och har varit där nu :)

Kom hem kvart i 8, har ätit och pratat med farmor, ska till henne ihelgen :)


Så imorn åker jag på 11.05 bussen till farmor träffar en tjej som htr Ronja och sen ska vi prata om London resan :P

Men sen så sover jag kvar där och så kke vi shoppar, badar elr ngt på sön, tror det blir shoppa :P

Menmen

Kmr bilder osv imon, datan laggar igen :P men kmr en ovisad bild snart :)


Till Linda på MYLIFEANDBRIAN.blogg.se


Elin hade tyvärr inga bilder men jag kan ladda upp bilden från min kamera som vart bra :-)

_______________________________________________________________________________________


Ni får ett litet schema på veckan också :P


Lördag: bussen till farmor, träffa ronja.

Söndag: Farmor, evt shoppa elr ngt annat

Måndag: Hemma och bara Chilla

Tisdag: Valbo med mami, hemma

Onsdag: Hoppträning ORF, sova hos bästavän

Torsdag: Hoppträning ORF

Fredag: Blåbärshoppning ORF

Lördag: Hemma

Söndag: Hemma

 


                

Min Älskade Vera Miss Molly :) <333333


 

Av Ellen Elin - 28 oktober 2011 14:53

Heej!

Sitter här och är trött med Ellen x)

Har nyss ätit m.m

Grupp 1 slutade ju halv 12 i skolan idag :D

Och vi slapp åka  buss hem idag (ellen o jag) för mamma

hämtade oss.. ;))

Vi skjutsade hem Ellen, sen åkte jag och klippte mig :p

När vi kom hem, mamma o jag alltså, så ringde jag Ellen.

Så då kom hon hit, som sagt sitter vi här nu (:

Nu ska jag börja prova lite kläder till imorn, men skriver lite på måndag vart vi

åkte. ;) Vet egentligen vart men säger inte till er än ^^ hahah

Sen ska jag tona håret rött och får se hur det blir, laddar upp en bild ikväll hur det blev :D


 


 

♥ Presentation ♥


Hejhej och Välkommen till våran fotoblogg!
Har kommer vi ha endel foton vi fotar allt från små djur till vänner osv.
Hoppas ni vill läsa bloggen :)

♥ Ellen ♥

  Jag är en tjej på 12år :P

Älskar att fotografera, rida och hålla på med mina djur :)

Jag har 2kaniner, en hund och min mamma har 2hästar Speedy och Julle :)

Just nu fotar jag med en vanlig kamera, men ska evt. köpa in en system till 2012 :P

Men min fritid består av data, fota och läxxor :)

Men jag gör allt jag kan för att fota och fixa headers! :)

♥ Elin ♥

  

Hej! Jag heter Elin & är en glad 12 årig tjej. Jag älskar hästar och har två katter som heter Maysan och Mimmi. Jag älskar såklart att fotografera. (: Jag äger en Nikon D3100 med objektivet 18-55mm. Jag sparar till ett 55-200 ^^ Iaf så bor jag med min familj som består av min mamma, pappa och lille bror Anton som är 10år. Jag går i skolan som vanligt men hatar det xd Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Jag är mest med Ellen och när vi är så fotar vi nästan hela tiden (: Båda två har ett enormt foto intresse. Och när vi inte fotar så rider vi. :)

  

♥ Fråga oss ♥

0 besvarade frågor

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥ Sök i bloggen ♥

♥Senaste inläggen ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Länkar ♥

♥ RSS ♥

♥ Besöksstatistik ♥

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards