Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Ellen Elin - 7 oktober 2011 20:02

Hejhej!!

Har nyss ätit ska kolla på tven. :)

Har vart med ida, slutade 2 idag, kul att på NOn har vi grupp arbete, alla förutom jag var sjuk och all text va på doms datorer lyckat ;)

Imorn ska jag ståd avinterburen till mina kaniner, så dom kan flytta :)

SEn fixa mina kläder, efter 3 åker jag till BÄSTAVÄN och sover där så kmr bilder sen också :)


 

    pösig tröja

svarta jeans

    ida

 

Av Ellen Elin - 7 oktober 2011 10:52

Heej!

Sitter hemma i soffan med ont i magen :/

Fredag idag då, självklart ska man bli sjukt just då :((

När man väl vill till skolan så kan man inte!

Men iaf så är mamma & lille brorsan oxå hemma. :)

Anton har ont i magen han med & mamma är bara hemma med oss. :))

Såg den nya headern ellen hade gjort, jätte bra blev den!  

Idag skulle egentligen Ellen & jag fotat Ida, men det får bli någon annan dag då...

Bloggar mer ikväll, om jag orkar! ^^


   Bjuder på en liten bild sxen förra helgen!


//Elin

♥ Presentation ♥


Hejhej och Välkommen till våran fotoblogg!
Har kommer vi ha endel foton vi fotar allt från små djur till vänner osv.
Hoppas ni vill läsa bloggen :)

♥ Ellen ♥

  Jag är en tjej på 12år :P

Älskar att fotografera, rida och hålla på med mina djur :)

Jag har 2kaniner, en hund och min mamma har 2hästar Speedy och Julle :)

Just nu fotar jag med en vanlig kamera, men ska evt. köpa in en system till 2012 :P

Men min fritid består av data, fota och läxxor :)

Men jag gör allt jag kan för att fota och fixa headers! :)

♥ Elin ♥

  

Hej! Jag heter Elin & är en glad 12 årig tjej. Jag älskar hästar och har två katter som heter Maysan och Mimmi. Jag älskar såklart att fotografera. (: Jag äger en Nikon D3100 med objektivet 18-55mm. Jag sparar till ett 55-200 ^^ Iaf så bor jag med min familj som består av min mamma, pappa och lille bror Anton som är 10år. Jag går i skolan som vanligt men hatar det xd Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Jag är mest med Ellen och när vi är så fotar vi nästan hela tiden (: Båda två har ett enormt foto intresse. Och när vi inte fotar så rider vi. :)

  

♥ Fråga oss ♥

0 besvarade frågor

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥ Sök i bloggen ♥

♥Senaste inläggen ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Länkar ♥

♥ RSS ♥

♥ Besöksstatistik ♥

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards